#LikeMe de Kl!k

DIVERTISSEMENTS POUR ENFANTS

#À PROPOS DU PROJET

In the latest season of #LikeMe, a new group of youngsters steps into the spotlight: De KL!K. They’re a close-knit circle of students with cameras, strong opinions, and a mission to shake things up at school. As a result, they’ve become the unofficial news and gossip crew everyone relies on. Armed with phones and sharp editing skills, they create fast-paced, cheeky videos. These clips cover all the latest updates, rumors, and student drama. Not surprisingly, their content is raw, real, and exactly the kind of thing that spreads like wildfire among classmates.

In addition, their video reports are available on VRT MAX, where they’ve quickly gained a solid following. These clips give fans a behind-the-scenes look at school life, seen through the students’ own eyes. In other words, they’re part exposé, part entertainment. Moreover, their authentic and creative style draws viewers in, making the series even more engaging.

Tout bien considéré, intégrer De KL!K dans #LikeMe apporte une énergie nouvelle et permet à la série de rester pertinente. Cela se fait à travers une narration inspirée des réseaux sociaux. Comparé aux canaux officiels de l’école, De KL!K se montre audacieux, sans compromis et souvent en avance de quelques pas. Ils bousculent les choses — mais de la meilleure manière. En fin de compte, De KL!K donne à la série une nouvelle dynamique qui parle vraiment aux adolescents d’aujourd’hui. Résultat : #LikeMe paraît plus authentique, plus proche et plus en phase avec son public que jamais.

Broadway Productions est fier d’assurer la post-production de tous les segments vidéo de De KL!K. Du montage et des améliorations visuelles jusqu’à la livraison finale, nous avons contribué à façonner le ton et le rythme de ces contenus qui incarnent cette voix nouvelle au sein de l’univers #LikeMe.

Agence - Fabric Magic
Réseau - Ketnet
Durée - contenu du programme abrégé et complet
Notre contribution - montage vidéo, VFX, motion graphics

#PROJETS À LA UNE